
hallo ik had laatst bij jullie een feestje en ik vond het zeer gezellig en laagdrempelig voor iedereen. het is natuurlijk geen vuurbaan waar alle actie gebeurd, maar een luchtbaan weer de technieken van het schieten goed word uitgelegd. Ook kwa veiligheid is het ook netjes waarop ik geen op of aanmerkingen hebt.
dank je wel Schietvereniging Deurningen voor dit gezellige dagje
dank je wel Schietvereniging Deurningen voor dit gezellige dagje
